söndag 5 juni 2011

Studentdagen,

 Vi började med kaffe och smörgåstårta i lärarrummet med Pia och andra fina människor. 
 Önskade mamma lycka till som hoppat in som grupphandledare då Stefan var på VG's dimission.
Det var packat med människor i salen. Någon talade om 500 pers, men jag kan inte uppskatta sånt. Stämning var det i alla fall... 
 ... och jag hade världens sötaste dam bredvid mig! 
 Alla 76 studenter fick sin vita mössa!
Madde
 Sofie fick en ros av grannfrun! ;)
 Jag fick sjuka fötter av två timmar stående och blev en aning rastlös under "ordet fritt"...
 Madde flörtade med mig då det skulle sjungas!
 Så ut på trappan för det traditionella studentfotot!
Gabi och Janina har djupa diskussioner på gång, eller är det kanske senaste skvallret som gäller? 
 Mamma var vacker i sin klänning!
 Så även Emilia och Vilma! 
 76 nybakade topp-studenter! 
 Snyggaste brudarna på fotot! 
 Hjältegravarna och solsken
Studentfest nr 1 - Klaus Kärjenmäki!
 Studentfest nr 2 - Madeleine Hamberg!
Studenfest nr 3 - Vilma Öhman 
Studentfest nr 4 - Sofie Häkkinen
Studentfest nr 5 - Janina Kronlund

Strampen och så hem till en ljuvlig lägenhet med kvällsolen i ögonen.

1 kommentar:

  1. <3!

    e så kass på å kommentera men nu! :D
    haha the gabi & janina-thing was all about ssshit daaamn my feeet gotta kick 'em heels off! :D

    SvaraRadera