tisdag 20 december 2011

Jag skulle bara in och säga hej...,



Det där med glöggmingel och sista skolarbetena var nog ingen höjdarblandning. Nej, för på kansliet byttes glöggen så småningom ut mot rödvin och de allmänbildande Morjens-frågorna kom som i skurar. Både en och fyra timmar flög iväg med det goda sällskapet och vips var klockan redan kväll! Tack för en spontan kväll Mikko, Yasmine, Anci, Elisabeth, Agneta och Inger!

Jag traskade tillbaka till egen trappuppgång och upptäckte till min besvikelse att skolarbetena inte skrivit sig själva under tiden. Gömde böckerna under sängen och i ren protest stängde jag mina blå redan klockan 21. Där kom problemet. Jag har redan sovit nästan sju timmar inatt och nu, mitt i natten, är jag pigg och kry. Åt just lite frukost och konstaterade att även grannen är vaken.


So what's next? 
Vad gör man så här miss i nassen?

Ari's foto från fjolårets glöggmingel med SFP

2 kommentarer:

  1. TAR FRAM SKOLBÖCKERNA :DD ?

    SvaraRadera
  2. Jag tog fram boken. E-boken som Alex Schulman skrivit. Hoppas det räknas? ;D

    SvaraRadera