fredag 25 maj 2012

Fredagsfiilis,


Det känns bra nu. 

Jobbet rullar på och jag ser fram emot semester för att sen orka köra igång för fullt i höst igen. Underbara känsla att veta att jag första augusti får återvända!


Tack vare intressant projektjobb och inspirerande människor har jag dessutom nya idéer för kandidat samt magistersavhandling. Kanske jag denna gång får en examen i handen trots allt?


Samtidigt har jag lyxen att få planera resa till Borlänge. Där ska jag stå i sommar och skrika mig hes ikapp med Winnerbäck och andra favoriter. Peace&Love kommer bli storslaget!


Men före det gäller det att peppa inför resa till OS-landet. Snart är en lång väntan över och vi flyger iväg för att bära OS-facklan i England. Moment to shine är snart kommen! 


Och för att späda på fredagsfiilisen lite till så väntar jag på kvällen då det blir vin och modeshow med fina Simone!

Att jo, det känns bra nu.
(bilderna från instagram. mine and my friendos')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar