lördag 11 augusti 2012

Fest i dagarna tre,


Livet är bokstavligen en fest right now. 
Ikväll drar ut för tredje kvällen i rad,
var gick det snett? 


Det som skulle bli en långhelg hemma, blev istället den vildaste helgen på länge.  
Konstens natt och Fondis-middag med Anna och Anna-Lena.
Mellanfest på Strampen och hos Anna-Lena. 
Och sen som vanligt till Olli's på en...
(där jag även hittade Jesper!)
... vilket återigen resulterade i att jag traskade hem i gryningen. 
Följande dag bjöd Antonia och Jesper med mig på Strampenmiddag. 
 Nicke retades och gav oss barnpyssel så länge vi väntade på maten. 
Peffaniten gillade läget och färglade som aldrig förr! ;)
Sen var det vin på Antonias & Jepsers balkong som gällde. 
Även Tony & Ina joinade. 

 När solen gick ner bakom husen traskade vi traditionsenligt iväg till Olli's!
Det var otroligt lite folk ute igår, men där i vimlet hittade jag min södra finländska brother from another mother. Han var tydligen in town för reunion med gamla klasskompisar.
Å de var otroligt mycket roligare sällskap än vad bilden berättar...
 Så jag och gamylerna drog vidare till Rocktails för lite drinkar...
 och lite Blackjack!
 Sen tappade gamlingarna stinget och traskade hem till hotellet. Så jag återvände till Olli's för dansgolvet och de sista shottarna!
 Avslutade med nattmat och efterfest på grannens balkong. Så än en gång traskade jag hem i gryningen.  Hälsade på favoritpostiljonen i trappuppgången och kröp ner under täcket. 

Så blev det ny dag och nya tag. 
Mammas mat i magen och stammis-gänget på G för fest.
Brorsan ute i vimlet och jag forsätter le ikapp med livet!
Ses där ute i natten,
nu drar jag på förfest!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar