lördag 19 februari 2011

ÖPU Ledarskap 1 & 2,


Nu vill jag skryta, prisa och hurra för ledarskapskurserna vid öpu. Jag har aldrig varit med om nåt liknande! Helt otroligt skoj, intressant och framför allt givande! Helt klart bästa gruppen! Åh, jag blir bara så glad!

Så nu bestämde jag och Maria helt kallt att vi ska ses igen hela gruppen. Närmare sommaren ska vi träffas och göra nåt skoj ihop! Åh, jag längtar! Men tills dess får jag lov att kämpa på med slutarbetet för kursen med Maria. Om två veckor kör vi i gång med buller och bång. Vi skall intervjua två chefer på Andelsbanken och jämföra deras ledarskap. Gilla arbetet och gillar faktumet att vi får göra tillsammans.

Jag vet inte när jag senast varit så in i skolarbetet!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar