lördag 6 augusti 2011

Funderingar en sommarkväll,

Ligger i egen säng och funderar. Lyssnar på Erik Linder. Dricker en kopp gott té.

Det är mörkt om kvällarna här i stan och det blir mörkt så mycket snabbare än när jag senast låg här. Jag vill inte blunda, jag vill inte sova. För jag vill inte släppa känslan jag har just nu, jag vill njuta. Jag ser fram emot hösten. Det kommer hända så mycket roligt då att jag knappt kan vänta. Det är så många fina människor som förgyller mitt liv och de gråa vardagarna. 

Sommaren har gått snabbt, men ändå så otroligt långsamt. Det bästa med min sommar är att jag har en månad kvar att njuta av. En månad av spontana resor, underbara själar och kärlek. Augusti är min favoritmånad. Sommardagar och svala nätter. Sommarjobbsfria vänner och fester.

Livet är på topp nu. Open your heart, it feels great. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar