torsdag 8 september 2011

Kaffechock,


Oj vad det varit möten, träffar och människor idag!
Och samtidigt har massor med pusselbitar äntligen fallit på plats.

Efter dagens lunch med Anna-Karin kan jag bara hålla tummarna för att Studiecentralen är med på projektplanerna. Det lät väldigt positivt och blir det av faller många stenar från mina axlar. Jag liksom drunknar i skolarbeten just nu... 

Så för att undvika faktumet att essäerna kallade så skvallrade jag bort ett par timmar hos Elin. Vi råkade kolla in gamla foton från tiderna då vi höll i trådarna för tjejläger på Klippan. Åh vad underbara minnen! 

Så sprang jag in via August för att kaffechocka mig inför kvällens sista ansträngning och vem sitter där om inte brudarna från Helsingfors. Tala om att bli positivt överraskad! Så nu tar jag alla flunssiga krafter som återstår och fixar undan det sista för dagen.

Hejhopp, sen dricker vi ett glas vitt brudar!

Provrum i Paris.
Resfebern är på besök...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar