torsdag 17 november 2011

FLOW,


Jag har flow. Sånt jäkla flow att jag måste stanna upp och beundra det en stund. 

Kör stenhårt på mottot, det finns inga problem bara lösningar, och tjingeling så faller många pusselbitar på plats! Allt ordnar sig.

Har återigen en helg av resor och evenemang framför mig. Det gäller att ladda upp i veckorna och ta hand om sig själv, för att sen klara av att köra fullt ut igen. Har inte riktigt sömnmässigt återhämtat mig från Kulturkarnevalen ännu, men ska ta igen det sista med en 9-timmars natt inatt. Sen blir det Åbo, Stockholm och Helsingfors på schemat.

Det är spännande tider just nu. Det största minuset jag hittar är att veckorna bara flyger iväg. Jag hinner liksom inte med. Har hela dagen levt i tron om att det är tisdag idag...


Men nu ska vi alla sluta flumma och pysa iväg och lyssna på Satu när hon sjunger. Ses på Doo-bop! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar