söndag 13 november 2011

Överväldigande,



Årets Kulturkarneval är över. Jag är trött och överväldigad av känslor, men i grund och botten glad och lycklig. Måste bara hinna känna igenom alla känslor som inte hunnits med under dagarna fyra. 


De fyra dagarna i Närpes har väckt många tankar, gett mig många nya upplevelser och framför allt lärt mig massor om mig själv. Staffen har verkligen visat på att unga kan och samarbetet i gruppen är av världsklass. Tänk att tre vuxna och 30 ungdomar kan dra ett evenemang så stort. 500 ungdomar som skall underhållas, ha mat och guidas.

Största tacket går till Eva-Helén och Gusse - ni är människor guld värda. Det ni gör för dagens unga är ovärderligt. Ni är de bästa av förebilder för oss unga själar. Tillsammans med er är det verkligen "det finns inga problem, bara lösningar" som gäller. Tack.

Tyvärr var vi med om en aning för mycket blåblinkande bilar och mina tankar fastnar på de händelserna ikväll. Men det händer mycket när det är mycket människor med i spelet.

Nu skall jag landa i vardagen igen.
Ska traska iväg efter Erica från tåget och sen dricka lite te i en mysig lägenhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar