lördag 10 juli 2010

Dagen efter,


Jag lever nog på lyckohormonerna i kroppen som bäst.
Tror jag är sjukt trött egentligen,
men inte just alldeles nu.
Krabbisbarnet nr X hälsar.
Tappade anyway räkningen för många dagar sen..

Men jag fick just medlurat mamma och pappa att komma med på Winnerbäck i Piteå.
Halleluja! Jag får se honom live minst en gång till i sommar! Fan vad bra!

Så nu ska här packas, tvättas, se igenom konserten av lasse jag köpte på dvd och sedan ta mig ut till Molpe och Bergö. Sitter helt bra med att vara chaufför inatt vet ni. Måste ta vita veckan här nu. Men Frida, Jörgen, Camilla å Bodil; syyyp för min del ni ikväll och skaka rumppan! ;) För nu tänker jag bryta krabbis-trenden.

Men fan så kul vi haft!
Jorma, Tarja och Kyllikki har levt livet.
Trots att Tarja glömde partyblåsan hemma... men hon kom i alla fall ihåg IKEA-hjärnan.
Oj vad jag tycker om mina syskon.
Och FAN vad Lasse är bra!

Nu lilla påvernappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar