lördag 3 juli 2010

Ljuvlig sommarkväll,


Väckning av mor som upplyste mig om att vi skall iväg till Björkö med brors barn.
Postrodd på gång där, och vi ska simma innan vi kommer hem igen för plättkalas nummer 2.
Ryktet om goda plättar spred sig tydligen.

Kvällen igår var en äkta ljuvlig sommarkväll.
VI cyklade in till stan och satte oss på bryggorna vid hovrättsparken.
Skålade i skumpa och åt jordgubbar och annat gott!
Även en på Strampen efter det när vi sedan var på g för Olli's.
Men på grund av människobristen på Olli's (trots att Krista var dj) så satte vi oss på Hankens gård för att vänta på diverse chaufförer. Jag var den enda av oss som verkligen cyklade hem sen också. ;)

Loggade in på msn och fastnade där tills klockan var 5 på morgonen och Helen och jag bestämde att vi nog måste sova en stund. Skulle nästan ha kunnat stiga upp då för att gå och fota solen. Var så ljuvligt vackert ute.

Och vet ni,
jag är såå taggad för att åka över till Sverige.
Nästa torsdag kommer jag vara världens lyckligaste.
Jag får se Winnerbäck live OCH träffa världens bästa Helen!

Jag får inte in några foton just nu...
Sätter in dem senare idag! Den som väntar på nåt gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar