söndag 4 juli 2010

Mariehamn,


Vet ni vad?
JAG ÄR PÅ ÅLAND MED MIN AMIRA!

Antonia och jag startade kl 4.15 från Pjelax.
Körde ner till Åbo.
Väntade i hamnen på att köra ombord på Amorella.
Jag körde för första gången i mitt liv ombord på färjan själv. ;)
Sov någon kall timme på golvet.
Åt någon smörgås.
Sprang emot min Amira på terminalen och hade kramkalas!

Sen dess har vi ätit pizza, träffat Vasabor (som även kommer på besök ikväll), talat med vår fina Frida, slöat och haft det chill tillsammans med Gustav. Helt okej, helt okej vet ni. Det är som om alla här på ön är mycket lugnare än på fastlandet. Jag gillar skarpt!

Sömnbristen är total och jag tänker sova imorgon tills Amira slutar jobba kl 14.

Jag lever min drömsommar som bäst.
And I just LOVE it!
Snart Stockholm, Winnerbäck och Helen. Gälitt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar