tisdag 25 januari 2011

Helt slut,

Men ååh, vad jag har njutit ikväll. 

DanceStep med Kati, vad blir liksom bättre än det. Det är som ett tufft pass vanlig step, men med mycket mer krusiduller och svängar och hopp till. Hänger man inte med så är det synd och då stiger frustrationsnivån enormt snabbt. Men sen när man lyckas är det så ofantligt kul! Det är som att dansa på den där step-brädan, och jag bara älskar det!

Sen BodyStep med Jenny efter det. Otroligt tungt pass med mycket benmuskler, men samtidigt är det ett pass som får en att kämpa in i det sista. Vet inte hur många gånger jag svor under sista snabba låten när benen kändes som spagetti och flåset var på topp. Men hur underbart skönt var inte det efteråt?

Sen ännu Venyttely med Miia som avslutning. Det är liksom pricken på i:et när man tränar. Först tar man ut sig totalt och sen lugnar man ner sig, slappnar av och tänjer så otroligt skönt. Där kommer nog gymnasten inom mig fram, för jag älskar att tänja!

Nu massor med mat.
Tänker inte röra telefonen eller läsa meddelandena på den. Inte öppna mejlen heller och absolut inte röra jobbtelefonen.


I'm offline tonight. Och jag älskar det med. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar