tisdag 18 januari 2011

Sjuk sådär som bara kvinnor kan,



Okej, jag har just förbannat faktumet att jag är kvinna i fyra timmar. 
Vaknade någon minut före fem imorse och höll på att avlida av någonting så onödigt som mensvärk. Slängde i mig pillren som brukar hjälpa, led och hoppades i en timme. Ingenting blev bättre. Tog en Panadol till och levde verkligen på hoppet. Men det var tydligen mer än jag klarade av, så de kom upp igen och jag levde på wc golvet (tur det är golvvärme) i någon timme, innan smärtan sen äntligen gav med sig en aning.

Som tack missar jag det kanske hittills mest behövda info-tillfället för vår klass, samt en föreläsning. Men jag måste sova nu för att ens stå på benen ikväll. Om man nu sen kan sova med värk är en annan sak..

Tur det här inte smittar i varje fall.


SUCK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar