lördag 9 april 2011

Alumni,



Körde hem från Kokkola med musiken på fullt, sommarhastighet och sommardäck under bilen. Härliga tider! Delade ut 90 SU-tidningar som snabbast och susade vidare till Academill. 

Där var det alumniträff och debatt om vad vi allmän pedagoger har för chanser på arbetsmarknaden. Intressanta diskussioner, men jag var alldeles för trött för att orka hänga med. Dessutom blev jag mitt i allt helt svag och yr, och gick ut för att få i mig lite socker. Slutet gott allting gott. Slängde i mig en huvudvärkstablett och rensade Pedactus' bord på godis.

Styrelsegänget traskade iväg till Maria och jag stack hem. Så nu ligger pudda och jag i sängen och dör av trötthet. Ska sova bort lite av kvällen och sen, om jag orkar, fara iväg och hjälpa till med att servera på Alumnimiddagen. Avbokade kvällens krogrunda, kroppen sade verkligen stopp för det. Blir en kväll modell lugnare istället och går kanske över och träffar styrelsegänget här om nån timme.

So long! 
Och VGF:are, meddela mig sen hur tävlingarna slutade när nån av er läser det här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar