tisdag 10 maj 2011

MinPlan,

Idag är min och MinPlan's officiella get-together-dag. 
(för er som inte vet vad eller vem minplan är, så kan jag upplysa er om att det är världens mest störande moment som någonsin uppfunnits i universitetsvärlden, även kallat dataprogram). Efter gårdagens mejl med Nina valde jag att dejta igen.





                            

Så efter dagens sista föreläsning inför sommarlovet har MinPlan och jag slutit fred. Vi har fortfarande singel-status på facebook båda två, men vi kommer i alla fall överens nuförtiden. Dessutom ses vi ju inte förrän i augusti, så månne inte tiden läker våra sår.

4 kommentarer:

  1. Hahaha, bästa mejlkonversationen med en studiehandlledare ja nånsin sätt! :D

    SvaraRadera
  2. Lätt bäst. Nina kom leende till mig idag och tackade för att jag piggade upp måndagen hennes. ;) Skoj!

    SvaraRadera