måndag 23 maj 2011

Vasabladet,

Alltså nu slår nog Vasabladet alla rekord. 

Jag gjorde en flyttanmälan och fick som bekräftelsemejl att tidningen skulle byta adress den fjortonde maj. Men nej, den fjortonde maj slutade tidningen att komma till båda lägenheterna. Så jag ringde prenumerationsavdelningen som beklagade sig, skulle skicka hem alla nummerr jag missat och sätta i gång den löpande prenumerationen igen.

Nåväl, nästa dag, inga tidningar. Jag ringer på nytt och beklagar mig över utebliven tidning. De lovar kolla upp saken och sätta igång prenumerationen. Jag åker över till Umeå och när jag kommer hem möts jag inte av Vasabladet i varje fall.

Så nu har jag varit utan tidning sen den 14 maj. Jag menar, det kan inte vara så svårt att få det rätt då jag bara flyttar till grannhuset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar