torsdag 12 maj 2011

Sömnlös,

Jag kan inte sova. Vaknade för nästan en timme sen och nu kan jag inte somna om. Funderar på världsliga ting som om fåglarna i new york måste flyga högre än fåglarna här i stan, därför att den förstnämnde staden har så höga hus ju. Och så undrar jag om det är lagligt att jobba den här tiden på dygnet, typ skriva projektplaner och så. I så fall kunde jag fixa bort morgondagens jobb redan nu.

Äh, det är väl bara att ta och lägga sig och låtsassova en stund till. Hoppas ni andra drömmer nåt spännande som bäst!
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Haha, du e gulli ida. Ja tror fåglarna i new york flyger mellan husen :)

    SvaraRadera
  2. ;) Men säkert de hittar där mellan alla hus!? Här i stan flyger ju fåglarna glatt över alla husen och har bra utsikt på vart de ska. Så min fråga var egentligen, orkar new york-fåglarna faktiskt upp ovanför husen där? Eller lever de mellan järn och betong hela livet? ;) haha, i-landsproblem eller nåt

    SvaraRadera