fredag 25 mars 2011

Det händer,

Trodde det skulle vara dödstråkigt att hänga på Arlanda ett antal timmar, men det visade sig vara riktigt intressant. Förutom mina fina norrmän imorse så hittade jag nu Jesper från Uppsala. Han skulle flyga till Kalmar (på 100procentparty.se) men flyget var inställt. Så han kom försiktigt och frågade om jag kunde göra honom en tjänst. Han hade lyckats låsa sin iPhone på nåt smart sätt och ville återställa den. Perfekt då att hitta en brud med en mac! 

Så nu har vi suttit och talat i lite på en timme. Han skall flyga iväg till Kalmar nu och jag börjar så småningom satsa på att få i mig lite mat. Smsade med Sonja också här mellan varven. Ska bli spännande att träffa henne!

Han där bakom i mössa, de min Jesper de! 
Älska rikssvenskar och att få tala svenska överallt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar