onsdag 23 mars 2011

Stockholmshelg,

Nu har jag, efter verkligt många om och men, bestämt mig för att åka iväg på kursen i Stockholm. Bokade flygbiljetter just och sätter mig på planet fredagmorgon kl 06.25. Jag är så galet nervös, förväntansfull och entusiastisk att jag knappt kan sitta stilla. Jo, jag kommer att missa Pampas nationaldag, men vet ni, ni hinner se mig hela pampas-veckan före det!

Jag blev antagen till en av sex platser, så det kändes bara som om jag måste åka iväg. Det är en chans jag fick nu och som jag verkligen vill ta. Visst kostar det pengar, men det är ju därför jag jobbar, för att ha råd att njuta lite mellan varven!

Men innan jag får drömma mig iväg så ska det nu skrivas tent i Tjänstemannarätt. Jag och Jessica får skriva den tillsammans. Så nu gäller det!

Bild från senaste gång i Stockholm. I oktober var det visst! 

2 kommentarer:

  1. vad är det du skall på? jag skall på en veckas skolning i april till stockholm. ser så fram emot det.

    SvaraRadera
  2. En helgkurs, skriver mer om den senare!

    SvaraRadera