fredag 11 mars 2011

Frida och möte,

Så träffade jag Frida och vi gick på mat till Amarillo. Ljuvligt på sitt sätt och en bra-känsla kom på besök efteråt. Ett stort tack! 

Och så alla Vasabor skall jag lära er en sak. Kör du ner i parkeringsgrottan och är så tankspridd som jag är just nu, kan det hända att du råkar tappa bort den där lilla parkeringsbiljetten som du måste betala för att komma ut. Nåja, hade jag inte tappat bort den idag då jag skulle köra Frida till flyget... Men vet ni, då kör ni bara ut som vanligt, trycker på info-knappen på maskinen och så om vakterna har en bra dag öppnar de bommen åt dig och du får köra ut. Tack för det! 

VGF hade konstituerande möte idag och från och med nu sitter jag som sekreterare för favoritföreningen. En ljuvlig kväll med nya styrelsemedlemmar, jubileumsfilm och godis.

Helt perfekt fredag med andra ord! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar