måndag 8 november 2010

Fartåpå,

Jag funderar på att söka en verksamhetsledar-tjänst, tillfällig sådan, ett vikariat.
Ja, ni får säga precis vad ni vill. 
Men i varje fall så övar jag redan nu,
känns som om jag är verksamhetsledare lite överallt och på heltid.

Har just fixat världens gäng till Scendrag med Sarén imorgon kväll.
Ordnat med biljetter, skjuts och pengar.
Så ordnar jag upp VGF som är en förening som är ganska kaotisk. Lite struktur kära vänner!

Så känner jag mig som mamma här på sjunde våningen med, trots att jag bara sitter här på en praktikantplats. Det är underligt hur mycket de uppskattar det jag gör. Är jag verkligen så bra?


Nu köra kopieringsmaskin, jag är typ den enda som förstår mig på skrället och kan samarbeta med den, sen ta tag i excel-filer och lunch med A-L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar