söndag 14 november 2010

Kulturkarnevalen 2010 i Borgå,


Jag körde ner torsdag förmiddag. Helt ljuvligt kör-väder och musiken på full volym ner till Malm. Middag hos fina Frida och Jörgen, förrän jag brummade iväg till Borgå. 





 Karnevalen drog i gång med buller och bång! 



 Följande dag mötte jag finfina marthor! Tillsammans med Lissu, Tessa, Stina och Petra höll vi Naturkosmetik- och Närmatslabb på KK. 






Fortsättning följer .... 

-------------------

Jag tackar mig själv för att jag var så smart och fyllde kylen före jag for iväg. Och nu njuter jag av det faktumet att telefonen just påminde mig om att jag faktiskt har chans att sova mer än 5h inatt. Sova. I egen säng! Det är så lyx som någonting kan vara just nu. Så lyx att jag loggar ut och slocknar inom de 3 kommande minuterna. Arbets- och vardag imorgon. Nu när karnevalen är över är det full fokus på kommande 110-års jubileum!

Kram och gonatt fina vänner, och TACK för en fin karneval!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar