onsdag 10 mars 2010

Allmänt flum,


Hör och häpna,
jag sitter i skolan ännu,
trots att jag slutade redan lite före 11.

Någonting nytt här?
Nä. Eller jo,
det läcker in vatten typ överallt nuförtiden.
Men inget mer spännande än så.
Tvåorna tror de blivit stora bara för att vi försvunnit ur byggnaden.
Skolvärlden är bra intressant. ;)

Jag har skickat ut mejl till diverse företag och butiker för att höra om de finns någon chans att få ett jobb. Vet inte hur mycket de läser mejlen och speciellt såna mejl. Men när man inte har någonting annat att göra så kan man i varje fall inbilla sig att man göra någonting nyttigt.

Syster yster ringde just. Hon har äntligen kommit sig iväg till jobbet. Klockan är ju bara kvart före ett... Tror det blir en runda på stan och kaffe med henne lite senare. En timme tycker jag nu åtminstone att hon borde jobba...

Så har jag kanske jobb på fredag. Det är catering på Blomsterhuset som gäller igen en gång. Får se om det är systerdottern och jag som jobbar igen då. Skoj, skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar