lördag 27 mars 2010

Earth Hour,


En helt okej träning,
men känns ändå inte av att tävlingarna är om två veckor...

Jag är trött.
Vad hjälper det att säga, nä jag vet,
men jag är ovanligt trött,
och då gör jag ändå nästan ingenting om dagarna.
Jag vill bara förstå vad det är som är på gång,
så här slut har jag inte varit ens efter korta nätter ju.

Jag tänker inte fara ut ikväll.
Ingen lust, inga pengar och allmänt tråkigt humör.
Förlåt, men ikväll tänker jag vara med Ida och göra ingenting.
Ha det kul ni alla partymänniskor och festa för min del också!
Vackra själar får gärna komma hit på besök.

Nu blev det mörkt i huset.
Earth Hour tror jag det kallas.
Mamma är helt för ivrig i att mörklägga kvarteret,
tror det är tredje grannen hon talar med nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar