fredag 12 mars 2010

Arbetsintervju och saker på gång,


Det är full rulle idag.
Är hemma och vänder ett varv för att snart åka iväg och jobba kväll.
Arbetsintervjun gick prima tycker jag,
det är verkligen ett ordentligt jobb som ligger på lut nu.
Får besked i början av nästa vecka och ifall det är positivt börjar jag jobba redan tisdag eller torsdag.

"Du skulle i princip ha hand om alla fakturor och pengar som kommer in och skall ut.
Vi har ett nytt program som vi jobbar i, så här råder ett allmänt kaos.
Men Jessica som jobbar med det just nu borde få fara på vintersemester snart.
När skulle du kunna börja?"

Lite jaiks-fiilis fick jag, men mannen jag pratade med verkade inte ta det så hårt,
trots att jag nog flera gånger försäkrade honom om att jag aldrig gjort något sånt förr.

Håller tummarna för ett positivt svar,
annars fortsätter jakten.

Nu byta kläder och slänga i mig en smörgås.
Älska kvällsjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar