torsdag 25 mars 2010

Jaha,


Det blev en dag på stan.
Kollade preliminära engelskaresultaten och var inte direkt nöjd nä. Men håller tummarna för att det höjs några poäng, för då höjs även vitsordet. Men vet ni. Studentexamen är en världslig sak.

Hittade en söt tunika på Gina och inhandlade den för 10€.
Nu är jag verkligen så luspank som man bara kan vara.
Måste bara klara mig tills nästa lön rullar in...

Mina matvanor just nu är kort sagt åt skogen.
Jag äter som om jag fick betalt och borde börja sluta med mottot en godispåse per dag nu.
Men bara imorgon ännu. Sen slutar jag...

Så nu sitter jag och ser på Lyxfällan och laddar filmen The Box,
som jag faktiskt tänker se på ännu ikväll.
Morgondagen har jag inte en aning om vad den för med sig.
Hoppeligen någonting bra.
Vet inte riktigt vad jag tänker och tycker just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar