måndag 31 maj 2010

Huipput!,


Ah, vilken ljuvlig dag!

Mitt rum är underbart fint nu
efter en hel dag av fixande.

Så träffade jag min fina syster
och vi var och såg på deras nya hus i Västervik.Helt totalt megafint,
jag skulle mer än gärna kunna flytta in där!

Med den extra energin som fanns så rotade jag fram rullskrinskorna och rullade iväg till Jessica (flygfältet). Där satt Caius och Jessica (nä, de satt inte på flygfältet utan hos Jessica) och skrev studenttal. Blev en så där spontant mysig kväll där innan jag rullade hem

Sista långa backen före vår väg kom emot skrek mina ben av mjölksyra och jag var helt död. Men känslan när jag sen fick sätta mig på trappan och pusta ut var underbar. Allt finfint minus de skavsåren jag lyckades åstadkomma på min 25 kilometer långa färd på små hjul.

Nu är jag galet trött. Har ingen aning om vad jag sitter och skriver som bäst. Vet bara att jag ligger i ett megafint rum och har en ljuvlig känsla i hela mig.

Nu somna på spikmattan för att sen vakna upp till en ännu bättre dag.
Kram å gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar