fredag 21 maj 2010

Jag är nu officiellt student,


Idag är dagen då jag officiellt kan kalla mig själv student.
Har slagit alla syskons studentresultat och fick höra världens komplimang av mamma.

Det är underligt men så otroligt härligt.
För varje dag som går blir min familj mer och mer en familj,
så där på riktigt. Mitt hjärta ler en aning.
Jag vill tro på att jag själv mognar och tar mig framåt,
men på samma gång tror jag att sorgliga och negativa saker för människor samman på ett djupare sätt.

Imorgon blir det en lång dag igen.
Det är full fart nu.
Ska köra upp till Jakobstad på Marthas vårmöte
imorgon på morgonen och vara där till söndagen.
Det kommer att bli en intressant helg.
Jag tror jag kommer att analysera sönder saker och ting,
men framför allt iaktta och testa.
Människor är bra underliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar