måndag 3 maj 2010

Måndag,


Jag har haft en dag med min gulligaste hund idag.
(mellan varven har vovvs sovit och jag läst psykologi samt jobbat en del)

Så har jag ännu en gång i mitt liv blivit väckt av att en äldre arbetsgubbe stormar in i mitt rum med ett jävla paffpaket. Han trodde tydligen att balkongdörren var i mitt rum (trots att den är i rummet bredvid). Så han fick storma ut igen och byta rum. Stackars man kunde säkert inte skillnad på höger och vänster. Eller så blev han gälit rädd för vår stora, starka vakthund (som för övrigt inte ens vaknade när han kom).

Sen lite träningar och ändra om programmen inför vårfesten,
samt köra en lite längre väg hem bara för att det kom så bra musik på radion.

Nu efter att just ha kommit igenom dagens sista sidor psykologi
så blir det lite Facebook och lite film.

Så saknar jag mina södra-finländska-storasystrar lite extra ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar