tisdag 11 maj 2010

Martha-dag,


Idag går det bara sååå trögt.
Jo, jag ligger i sängen ännu och måste typ exakt nu släpa mig iväg i duschen.
Hunden sover lika djupt som alltid på dynan bredvid mig,
hur skall man kunna stiga upp så där bara??

Men idag händer det mycket roligt.
Skall iväg till kansliet och fortsätta postandet av lägerbrev.
Lissu och Stina har kommit upp idag och skall se till att hinna träffa dem också en stund före kvällens program drar igång.

Runt kl 17 skall jag träffa Frida w,
vi hoppas på att hinna med en kaffe,
annars blir det skvaller samtidigt som vi förbereder för kvällen.

Rasmus Isomaa's föreläsning ikväll.
Acadeill, auditorum Bruhn,
klockan 18.00.
Be there!

Samtidigt samlas alla mina favoritföreningsgymnaster för fotografering till Vasabladet.
Jag gillar fortfarande läget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar