måndag 30 augusti 2010

GLAD FLICKA,



Livet ler som bäst,
jag älskar läget! 
Har just kommit hem från ett långt styrelsemöte,
men älskar det! 
Mer styrelser och möten! 

Jag älskar grupper där jag får bevisat att samarbete över generationsgränserna är suveränt. Åh, jag är nog en äkta styrelseråtta. Och jag är så otroligt glad just nu! 

Funderar på det stora beslutet ännu, just nu lutar det starkt mot ett positivt svar. Får se, får se! 
Vill bara att hösten och allt roligt skall komma nu. Jag är taggad till tusen och vill träffa alla människor omkring mig! 

Den som vill ge mig tid den 15 september, ge mig tid-dagen, får mer än gärna bjuda mig på kaffe. Eller ringa om kilometrarna hit är för många till antalet. Eller skypea. Eller skicka ett mejl. Eller snigelpost. Allt duger. Bara vuxna ger sin tid åt yngre.

Pusshej! 
Imorgon en ny, fullspäckad dag.
Förhoppningsvis får jag mina nycklar imorgon! 
Kram å gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar