söndag 22 augusti 2010

Min höst,


Överraskande nog har jag tänkt på hösten ikväll. 
Har kommit fram till att jag inte har lika många förtroendeuppdrag att sköta om,
och att jag ska satsa på mer fritid och fester i höst. 
Planerna hittills är: 
  • Gå en kurs på Arcada i Helsingfors, med obligatoriska träffar endast en gång i månaden. 
  • Delta i alla möjliga olika föreningsevenemang
  • Åka iväg på Forum för Eldsjälar till Stockholm för att jobba 
  • Skaffa mig ett kvällsjobb så jag har råd med lite roligt under de mörka dagarna också.
  • Sköta förtroendeuppdragen suveränt. (Ordförande för UngMarthas ungdomsråd, styrelsemedlem i UngMarthas styrelse, UngMarthas arbetsutskott, Marthaförbundets medlemsutskott, styrelsemedlem i VGF, samt ansvarig för hemsidan)
  • Jag skall ta hand om min släkt. 
  • Träffa vännerna utanför Vasa så ofta som möjligt.
  • Flytta hemifrån och bjuda in alla som vill sova över, umgås eller bara komma in på ett glas saft eller vin. 
Mer än så avslöjar jag inte ännu. Men planer är på gång! 
Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar