onsdag 25 augusti 2010

Studielivet är inte helt fel ändå,



Milt sagt intressant kväll. 
Har köpt raketer åt en minderårig systersson. 40€ som han skall spränga upp i luften. När jag påpekade att han lika gärna kan ta två tjugosedlar och elda upp dem, svarade han med;
- Nää, raketerna är ju mycket finare att se på!


Har vandrat omkring i staden på så kallad stadsvandring. De vill säga klättrat på Omenahotellis vägg, lekt med lakan på högstadiets gård, hejat på varandra i bibbaparken, varit blondiner utanför Strampen och slagit varann med tidningar vid Kela. Lätt att vi börjar ha en bra klass!


Så har jag ätit en onyttig, ganska äcklig osthamburgare. Varit en sväng till Olli's och avslutat kvällen med skvaller och Sofie. 


Nu ska jag ännu leka chaufför ikväll och sen ta mig mot sängen. Sömnbristen gör sig påmind och imorgon är en SUVERÄN dag. 
Kram!


Och jo, jag ska börja ha med kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar