måndag 23 augusti 2010

Gymnasieböcker till SALU!



Okej, här kommer stora utrensningen av mina gymnasieböcker!
Lämna en kommentar eller ta kontakt med mig ifall du vill ha någon av böckerna. :)


Inför studentexamen:
  • Abi-engelska med facit och cd - 20€
  • Knixar med skriverier, skrivteknik för gymnasiet - 20€
  • Repetitionsbok i psykologi - 15€
  • Datelines 1,2, engelsk textbok, splitterny, oanvänd - 15€
  • Lyhyen matematiikan ylioppilaskokeet 2000-2009 - 15€
Engelska:
  • English update 1 - 10€
  • English update 2 - 10€
  • English update 3 - 10€
  • English update 4 - 10€
  • English update 5 - 10€
  • English update 6 - 10€
Kort matematik:
  • Kort matematik 1, Uttryck och ekvationer - 10€
  • Kort matematik 2, Geometri - 10€
  • Kort matematik 4, Matematisk analys - 10€
  • Kort matematik 5, Statistik och Sannolikhet - 10€
  • Kort matematik 6, Matematiska modeller 2 - 10€
  • Kort matematik 9, Repetition - 15€ 
Psykologi: 
  • Psykologi för gymnasiet 1 - 10€
  • Psykologi för gymnasiet 5 - 10€
Finska: 
  • Kasvotusten 3-4, textbok - 15€
  • Kasvotusten 5-6, textbok - 15€
  • Kasvotusten 7-8, textbok - 15€
Historia och Samhällslära: 
  • Labyrint - 20€
  • Internationella relationer - 10€
  • Finlands historia - 15€ 
  • Staten och individen - 15€
  • Lagkunskap för gymnasiet - 20€
Geografi: 
  • Den blå planeten - 10€
Hälsokunskap: 
  • Hälsokunskap för gymnasiet 1-2 - 15€
Kemi: 
  • Kemisten 1 - 5€
Modersmål: 
  • Språkets värld - 20€
  • Bokskogen - 25€ 

Fler böcker kommer bara jag tar mig till skolan för att tömma mitt skåp... ;) 

5 kommentarer:

  1. Hej jag behöver Psykologi 5. Kan du kontakta mej roosamaija@netti.fi

    SvaraRadera
  2. Är Knixar med skriverier till salu? Vad kostar den annars i butiken? Jag bor i Helsingfors, hur snabbt kunde jag få den?

    SvaraRadera
  3. Jag skulle behöva psykologi för gymnasiet 1:an,hur snabbt kan jag få den då jag bor i helsinfors? Kontakta mig på wilmu-wilmu@hotmail.com så fort du kan:)

    SvaraRadera
  4. Jag behöver de som e relevanta för matte ABC och engelska ABC- kontakta på annlis@hernrup.se

    SvaraRadera
  5. Säljer du ännu Kemisten 1? Skulle behöva den så snabbt som möjligt kontakta på petra.zarbock@yahoo.com (:

    SvaraRadera