söndag 22 augusti 2010

NKF,

Här kommer en offentlig redovisning över hur mycket jag gillar mina marthor.
Många har under kvällen undrat hur jag står ut med att komma med på 'tråkiga' middagar med gamla tanter. Men sanningen är den, att så länge det hålls på en mänsklig nivå, så är det rätt skoj! Speciellt när flera nordiska språk är inblandade.


Camilla, Petra och Haje var suveränt bordssällskap.
Mikaela och Christel lika fina när de anslöt sig till den unga skaran. ;) 


Trots att kvällen slutade på topp,
så önskar jag att någon hängt med till stan i Camillas och min taxi.
Men det är väl smällar man får ta när man är yngst i sällskapet!
Fick skjuts hem en underbar Jessica istället.


Så jag tänker åtminstone lägga mig med ett leende på läpparna.
Det har varit en suveränt fin dag idag,
underbart glada människor och trevligt program. 
Bra jobbat Petra, verkligen! 


Nu natten för att orka upp tills Jessica står vid busstationen för att åka iväg söderut på obestämd tid. 
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar