torsdag 5 augusti 2010

Superb dag,


Här kommer bevis.
Jag kan faktiskt ta hand om mig.
Ta hand om mig.
Om jag vill.

Idag har varit en superb dag,
mycket bättre än såhär kan det nog inte bli!
Älska min sommar!

En natt med sömnsaldot 10h,
redan det gör dagen bra.
Men en tur till Jeppis och Britt-Marie slår allting,
avslappnad och lättad körde jag hem.

Är du den som kör bakom alla långtradare i 90km/h,
eller är du den som glatt blinkar och kör förbi?

Lite mat före det bar av till Loud 'n' Proud.
Sofie och Satu förgyllde kvällen,
verkligen förgyllde kvällen.
Vår truppflicka på scenen gjorde mig stolt,
hon var fast huuuur duktig ju!


Uttråkade som vi var bestämde vi oss för gymmet.
Vi slog alla rekord och var duktiga i en timme,
knappt utan att tala med varandra.
Sockan, Sassa, Oggen och Linda var lite småduktiga de med. ;)

Som tack för senast och för att vi svettades som grisar hoppade vi i sjön istället för en äcklig dusch inomhus.
Åååh, älska sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar