torsdag 11 februari 2010

Allmänt flum,


Jag har just klickat hem inträdesböcker för 95,80€.
Varför ska de vara så ofantligt dyra??
Jag har min chans att komma in på psykologi i Åbo,
men vill absolut inte till Åbo.
Jag har inte en chans att komma in på psykologi i Umeå,
men tänker ändå söka,
det är dit jag vill.
Eller Stockholm.
Någon som råkar äga en lägenhet i Stockholm city och som har lust att hyra ut den för ett par år åt mig?

Men i varje fall slog det mig just att jag faktiskt skall skriva en del av studenten imorgon.
Börjar vara en tid sedan man satt där i gymnastiksalen och skrev.
Så pass länge att nerverna börjar komma fram igen.
Det är jobbigt att sitta och koncentrera sig i 6h,
men det är once in a lifetime.

Och jag vill resa.
Någon som kommer med mig på en weekendresa någonstans?
Eller helst över till Stockholm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar