fredag 12 februari 2010

Fredag,


Jag har analyserat texter och argumentationer.
Skrivit alldeles för många sidor för att få censorerna nöjda.
Men jag är ändå nöjd!
Väntar ivrigt på resultaten.

Sedan tog jag med mig hem en yngre, söt tjej som sällskap.
Vi satt och pratade och hade en perfekt fredagkväll hemma hos oss.
Åt makaronilåda och fastlagsbulla.
Såg igenom gamla filmer och mindes resor,
gymnastiktävlingar och hade det skönt.

Jag körde sedan pappa till bion,
sprang upp med vännen och hunden i högsta hugg för att färdigt beställa biljetter till morgondagens film.
Mannen i kassan var lite rolig.
När jag skulle skriva under kvittot för biljetterna bad jag vännen hålla i hunden.
Då säger försäljaren:
- Aj du hade hunden med, jag trodde det var en väska! Haha!

Sen körde vi ut till Sundomskogen för att fortsätta en lugn kväll där.
Hilja var i centrum mest hela tiden och en viss mor och dotter blev förälskade.
Pojkvännen kom och hunden och jag avlägsnade oss för att hämta hem fadern från biosalongen.

Allt som allt en superskön fredag.
Jag hoppas ni har haft det lika bra!
Kaoset förrän gänget fick gå in i salen och skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar