torsdag 25 februari 2010

Nördig,


Benen börjar vara ganska slut nu,
bara en träning kvar ikväll så är det färdigt för den här bruden.

Jag får inte läst på någonting alls.
Tänkte jag skulle ta och komma igenom inträdesböckerna här under dessa dagar, men det är dömt att misslyckas när hemsidan bara skriker efter uppdatering och insättning av material. Och vad gör man hellre?
Läser ord för ord, mening för mening,
eller jobbar lite grann och på köpet får en snygg hemsida?

Känner mig otroligt nördig, eftersom dagens största glädje var när jag kom på hur man får snabblänkar på högra sidan av hemsidan, och vart man sedan länkar vidare. Tjoho! Datornörden har anlänt. Så här kommer det att vara i några dagar framöver, jag bara varnar...

Nu lite skönhetssömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar