fredag 26 februari 2010

Jag är glad,


Jag träffade en ljuvlig mamma och martha på kansliet på förmiddagen.
Jag hade två finfina människor som sällskap i bibbans tystnad när vi alla försökte bli snäppet smartare än vi redan är.
Jag hade en fin mamma som uträttade ärenden med mig och skrattade åt världens sämsta humor under eftermiddagen.
Jag har en systerdotter som kommer att befinna sig i Södra Finland i sex hela veckor och jag får bo med henne under mina besök.
Så har jag också en underbar vän nere i Borgå som gjorde hela min dag perfekt. Det var som pricken på i:et.

Jag är bara så glad idag.
Min vår kommer att bli den mest perfekta hittills,
för jag tänker göra bara precis det som jag vill göra.

Och nu lutar jag mot utbildning i Stockholm igen,
undrar hur många gånger jag skall hinna ändra mig ännu? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar