söndag 14 februari 2010

Mitt vinterland,


Skall sätta in dagens bilder bara jag kommer hem från träningarna ikväll.
Har just proppat i mig massor med god mat och njuter av dagen mer än på länge.
Efter dagens promenad på isen med allra käraste grannen,
tog jag mig ut i skidspåret och avverkade de 15 första kilometrarna för i vinter.
Såå skönt!

Det har varit värsta träningsveckoslutet den här helgen,
igår 2 och en halv timme extraträning,
sedan två långpromenader,
så 15 km skidning,
och ännu 2h träning ikväll.
För att inte glömma bort ett antal hundpromenader
och mycket skratt!

Men jag klagar inte!
Jag tycker det varit super.
Träningsvärken är nästintill outhärdlig,
men det påminner en bara om att man rört på sig ordentligt!
Man kan inte ladda upp bättre för en vecka fylld av studentskrivningar,
resor och fester. Tro mig!

Ah, jag älskar livet just här och nu.
Telefonbilderna från dagens skidfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar