onsdag 28 april 2010

En lång dag,


Det blev en bra dag.
Känns bara som om jag hunnit med omänskligt mycket efter en så tidig väckning.
Det som lättar hjärtat mest just nu är att jag klarade av att läsa dagens ranson psykologi,
samtidigt som jag jobbade mer än på länge.

Efter ett par ganska så oinspirerande träningar blev det kväll med Jessica.
En tur till Siwa och grönsaker, chips och dipp.
En aning vardagslycka skymtade jag där.
Trots att vi båda åt oss sprickfärdiga.

Min beibi for hem alldeles just
och jag tackar för en behövd kväll.
Ny dag, nya tag imorgon.
Jag fasar för morgondagens kapitel om biologisk psykologi. Urk..

Puss och gonatt.

3 kommentarer:

  1. puss söta <3 å vi ser mer ut å vara på skogsäventyr på bilden än på abi-kryssning, jag tror vi missa lite med klädseln

    SvaraRadera
  2. So what? Bekvämt var det och ingen av alla fyllon kommer ändå ihåg hur vi såg ut ;) Vem var det annars som vi var ute där på däck med? Vem fota oss? <3

    SvaraRadera
  3. marcus visst? ja tror vi svamla omkring med honom där :P <3

    SvaraRadera