måndag 26 april 2010

Sökes,


Katastroftänkande flicka med en kaotisk, så kallad, vardag behöver tillfällig mamma, lärare eller vad du nu vill kalla det.
Hyr mig snälla till förmånligt pris för att läxa upp mig med lite vett och positiva vibbar. Hjälp mig strukturera upp dagarna så jag skall klara av att både jobba deltid och råplugga till inträdesförhöret som är om en månad. Jag behöver någon som säger åt mig. Någon som hatar mig när jag är lat och ger mig all kärlek i världen då jag håller dagens schema. Någon som väcker mig så jag inte sover bort dagarna och får mig att gå i säng normal tid. En coach, storasyster, extra-mamma, eller varför inte pappa, som är otroligt envis och som inte går på mina bortförklaringar.

Är det du?
Hör av isåfall vänligen av dig med en kommentar.

1 kommentar:

  1. jag ställer upp bara de int har någå invärkan på vänskapen! ;)

    SvaraRadera