fredag 23 april 2010

Min VGF-familj drar ut på nya äventyr,


Jag har hållit på med tusen och en sak den här morgonen,
så där passligt råddigt som mina morgnar brukar vara.
Lite hemsida och mejl.
Packa till eftermiddagens avfärd.
Äta lite morgonmål mellan varven.
Försöka väcka en morgontrött hund, som sen dessutom vägrade att gå ut ännu.
Tacka vet jag att vi fick en lika morgontrött hund som jag själv är.

Nu bär det just av till kansliet och Petra.
Sen packa det sista åt både mig och Soffan,
för vet ni.
SOFFAN ÄR I HELSINGFORS! OCH VI SKALL TÄVLA IMORGON! TÄVLA FÖR GULDET!

Jag hoppas vi kommer hem med många medaljer.
Vi är 58 gymnaster från världens bästa förening,
och massor med superfina föräldrar! Nu kör vi tjejer!
Jag älskar att resa med min jumppafamilj!
Hoppas det ser ut så här när vi kommer hem i år också,
om inte än fler medaljer!


Och jo, vi fick samma busschaufför som till Uleåborg. Det kan bara inte bli bättre just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar