söndag 18 april 2010

It sucks to be me,


Det har varit krig på hemmafronten precis hela sjuttons dagen. Precis varenda liten småsak har fått kanonerna att smälla. Men en tur till Seinäjoki hann vi med i varje fall. Och blev dessutom bjudna på tårta när en av butikerna tydligen fyllde jämt.

Kom just hem från ordentligt jobbiga träningar,
men helt skönt att få köra slut sig.

Meddelandet som kom emot när man var hemma var sedan mindre roligt.
Nu börjar även jag förbanna den där jävla askan...

Hejsan. Som det ser ut nu så kommer jag inte att hinna hem till onsdagen. Jag kommer troligtvis att komma först på fredag tillbaka och stannar därför i Helsingfors till lördagen. Det är inte helt klart säkert men så ser det ut nu. Därför tänkte jag fråga om du har min kappsäck fortfarande? Om du har den så skulle det vara snällt om du skulle kunna orka släpa med den till Grankulla. Mittiallt blev en canariesemester en Europa bilsemester. Hoppas ni förstår att vi gör allt för att jag skall hinna till tävlingarna. Och jag övar ändringarna i programmet för fullt. Ha det bra där hemma.

Saaaken alltså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar