lördag 17 april 2010

Kulturkondis,


Jag om nån har en mega kulturkondis just nu.
Ska just hoppa i bilen för att se ännu mer teater.
Den här gången är det grannen som står på scenen
och Onödiga Människor-skådisen som regisserat.
Kan inte bli annat än bra.

Om jag sedan även får biljetter till kvällens revykavalkad är bonuspoängen i kulturkondis-schemat ett faktum. Två pjäser på en dag. Det skulle vara rekord!

Och om ni undrar vad jag gjort hittills idag kan jag säga att trots en jävlig huvudvärk har vi varit på gång sen vi körde Närpestjejen till stan. Bild och fakta kanske kommer senare. Jag säger bara att om funderingarna blir sanna så längtar jag mer än nånsin att få fara på roadtrip!

Nu teater.

2 kommentarer:

  1. Onödiga människor-skådisen har skrivit pjäsen, inte regisserat den ;) / sofie

    SvaraRadera
  2. Jo, märkte det sen nog. Men orka int ändra de ;) Tack för ikväll! <3

    SvaraRadera