tisdag 1 juni 2010

Dagens sms-konversation,

Jag: Lever du? ;D
Maije: Joo de gör jag? :D Vad va nu dedär för fråga? :D
Jag: Jag drömde att du dog inatt, så jag måsta bara checka att de inte stämde. :) Int va de nå annat. :p
Maije: Men usch va skrämmande. :D De va nog i å för sig när för mig inatt då jag drömde att nån spurgu slapp in i min lägenhet genom att klättra upp via balkongen. Int för att jag sku ha varken en lägenhet eller balkong. ;)
Jag: Haha. ;D Dedä va bra! Nä men seriöst, jag var så säker på att det hade hänt nåt. Å så drömde jag att Titi (maijes mamma) ringde och berättade de å att jag sa att jag kommer genast dit och kramar dem.
Maije: Joo jag vet den där känslan. :) Men tack för att du checka. :)

Jo, bilderna är sisådär 3 år gamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar