måndag 14 juni 2010

GW7,


Jag har jobbat ögonen ur mig idag,
men har samtidigt fått massor gjort.

Och vet ni,
om mina planer för hösten bli verklighet så är jag lycklig till tusen.
Och då är det bara att komma och hälsa på till Stcokholm varje gång det finns möjlighet till det.

Men före det skall jag i kväll fira finfina Jessica som fyller 19 år.
Vi har bokat bord på Gustav Wasa och skall äta sju rätters middag där.
Ibland gör det inte så mycket att vädret är uselt,
när man själv är på bättre humör,
trots måndagen!

Nu dusch och morgonmål.


Att spåkulan dessutom kom med dessa ord gör inte dagen sämre.
Du är upptagen med en massa projekt och din energi är på topp. Se till att bli klar med det du håller på med innan du påbörjar något nytt. Du njuter i fulla drag av din egen effektivitet.
Hur lyckas den alltid??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar