lördag 26 juni 2010

Huippu,


Oj, ibland är nog min släkt bra härlig.
Superväder idag och husbils-familjerna på gång!

Hangö - Fiskars - Karis - Ekenäs.

Det är kul.
Som minne av mommo och moffa har husbils-trenden gått vidare.
Mina morföräldrar var husbilare från topp till tå.
Nu åker vi och min moster omkring i varsin husbil (med varsin pudel!)
Jag är inte ett dugg avundsjuk på lyxkryssarna utanför Hangö,
jag röstar på husbil!
(fast segling och båtliv mellan varven är inte helt fel, men den delen sköter kusinerna om!)

Nu är midsommarens grillmiddag över och Michael Jackson har varit diskussionsämne länge. Nu blev jag beordrad att köra iväg till Karis ABC för att köpa Jacksons This is it så vi kan se den ikväll. Och pudelkusinerna härjar vidare. Det är ljuvligt att se två hundar ha så kul tillsammans. De kommer ju sakna ihjäl sig när vi åker vidare imorgon...

Nu Karis, Finlands Paris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar